המלצות קידום אתרים

  • התוצאות מדברות בעד עצמן. מאז שהתחלנו לקדם באופטימייז אנחנו בראש תוצאות החיפוש עם האתר של החברה וזה מה שחשוב. לקוחות מרוצים כבר 5 שנים. חברת S&A
  • היכולת של החברה לתת פתרונות קידום אתרים יצירתיים ומורכבים מבדיל אותה מכלל החברות היום בשוק. עלו והצליחו.
  • בשוק פרוץ כמו קידום אתרים חשוב שיהיה לכם מישהו שבאמת מקצוען. באופטימייז לא רק שמחזיקים בידע אלא גם ביכולת לקדם בכל הכח.
  • התחלתי לקדם באופטימייז לפני כמה שבועות בלבד. תהליך ההיכרות היה נעים ומעניין והוסבר לי בדיוק לאן פנינו מועדות לאחר שהבנו יחד את צרכי העסק שלי.
  • בעסק שמשנה צרכים לאורך זמן חשוב שתהיה חברה דינאמית שיודעת להתאים עצמה. באופטימייז קידום אתרים נותנים לנו מענה מלא לקידום העסק שלנו.

פרסום ברשת – כך תתפרסמו!




מטרת הפרסום ברשת היא העברת המסר הפרסומי אותו מעוניינים להעביר אל הגולשים הרלוונטיים. שיכירו את המותג שלך, שיבואו לאתר שלך וישתמשו בשירותים שיש בו. פרסום במנועי חיפוש קריטי מהבחינה הזאת. הוא תופס את הלקוח ברגע הכי חשוב - החיפוש. מסע פרסום ברשת דורש מקצועיות והכרת המדיה על בוריה. חשוב לדעת היכן להשקיע את המשאבים, באילו מקומות כדאי לפרסם, יש להגדיר יעדי פרסום ברשת, ולדאוג לבנייה מושכלת של המסר הפרסומי.

פרסום ברשת - הגדרת יעדים
מה יותר חשוב לכם – כמות הגולשים או איכותם? או, שאולי, מטרתכם במסע פרסום ברשת היא הפעלת הגולש לפעולות ממוקדות כמו רכישת מוצר, יצירת קשר, הפיכת האתר לדף בית, הורדת תוכנה, פרסום לשם פרסום. הגדירו את היעדים. זהו השלב הראשון של פרסום ברשת.

פרסום ברשת - גודל התקציב
אוקי, הגדרתם יעדים. מה עכשיו? גודל התקציב. כמה כסף אתם מוכנים לשלם פר קליק? ועבור לקוח? מה לגבי התקציב החודשי שאתם מוכנים להקצות? חשוב לדעת כי תקציב גבוה יותר, באופן כללי, יביא לכך שהמודעה תופיע במיקום מוצלח יותר, מה שיגרום להקלקות מרובות יותר.

פרסום ברשת - מי קהל היעד?
איפה הלקוח הפוטנציאלי גר? איזו שפה הוא דובר? בן כמה הוא? מה תחומי העניין שלו? מאיזה מין הוא? או שזו היא? אולי הם?
בבואכם להגדיר קהל יעד, חשוב לדעת שככל שהפילוח יהיה מדויק יותר בניואנסים – כך תעלה גם איכות התנועה אותו יביא מסע הפרסום ברשת, גם אם זה אומר כי לעיתים התנועה תהיה קטנה יותר (אך ממוקדת יותר).

פרסום ברשת - איפה לפרסם?
באיזו מדיה הכי מתאים לפרסם? פורטלים גדולים? אתרי נישה? מנועי חיפוש מקומיים? אולי מנועי חיפוש בינלאומיים? תוכנות שיתוף? רשתות חברתיות?
הגדרת הפרסום מוטב שתהיה כמה שיותר מדויקת עד לרמת המיקום. האם אתם מעוניינים שהמודעה תופיע בכל דפי האתר, בחלק מסוים או שאולי תהיה מבוססת על מילות מפתח?

פרסום ברשת – קריאייטיב
קריאטייב הוא שם קוד לשימוש בקופירייטינג וארט. זה הזמן להחליט באיזו צורה אתם בוחרים להעביר את המסר מבחינה חזותית ותוכנית. איזה משקל אתם נותנים לכל אחד מהמרכיבים האלה או לשניהם יחד.

פרסום ברשת – מעקב ביצועי ומסקנות
קיימות כל מיני תוכנות שנועדו להערכות סטטיסטיות, וכדאי להשתמש בהן כדי לבדוק - אילו מודעות הביאו את כמות הגולשים הגדולה ביותר? מה היחס בין הגולשים החדשים ובין אלה שהפכו ללקוחות ממשיים מתוכם? כמה כסף הושקע על הבאת לקוח?
המסקנות והנתונים שנאספו יסייעו בהתאמה ואופטימיזציה של מסע הפרסום ברשת, כדי לייעל עתידית את תוצאותיו ולחסוך במשאבים.



השאר פרטים ואחד מנציגינו יצור איתך קשר מיד:

שם

אימייל

טלפון

בנושא

חדשות האתר

מהו קידום אתרים?