המלצות קידום אתרים

  • התוצאות מדברות בעד עצמן. מאז שהתחלנו לקדם באופטימייז אנחנו בראש תוצאות החיפוש עם האתר של החברה וזה מה שחשוב. לקוחות מרוצים כבר 5 שנים. חברת S&A
  • היכולת של החברה לתת פתרונות קידום אתרים יצירתיים ומורכבים מבדיל אותה מכלל החברות היום בשוק. עלו והצליחו.
  • בשוק פרוץ כמו קידום אתרים חשוב שיהיה לכם מישהו שבאמת מקצוען. באופטימייז לא רק שמחזיקים בידע אלא גם ביכולת לקדם בכל הכח.
  • התחלתי לקדם באופטימייז לפני כמה שבועות בלבד. תהליך ההיכרות היה נעים ומעניין והוסבר לי בדיוק לאן פנינו מועדות לאחר שהבנו יחד את צרכי העסק שלי.
  • בעסק שמשנה צרכים לאורך זמן חשוב שתהיה חברה דינאמית שיודעת להתאים עצמה. באופטימייז קידום אתרים נותנים לנו מענה מלא לקידום העסק שלנו.

הקמת פורטלים – ברוכים הבאים לקהל הממוקד שלכם



מהו פורטל?
פורטל הוא אתר אינטרנט גדול המכיל עולם תוכן, תוך התמקדות בתחום מסויים בו בוחרים. הפורטל נועד על מנת לספק לגולש את כל מה שרלוונטי לו בתחום הספציפי אותו הוא מחפש. שירותים בתחום, הצעת מחיר והשוואות למחירים אחרים של אותו שירות או מוצר, מידע שימושי, בידור ופנאי וכדומה.

הקמת פורטלים – למה זה טוב?
הקמת פורטלים מתוחזקים כהלכה מהווה מקור הכנסה "שקט" ומשמעותי, לטווח זמן ארוך. פורטל אינטרנטי מהווה נכס כלכלי, שיש ביכולתו להשיב את ההשקעה הכספית בו, ואף להכפיל אותה, והכול תוך זמן קצר.

הקמת פורטלים – כולם מרוויחים
קיימים מספר מקורות עיקריים לרווחים מידיים, כתוצאה מפעילות של גולשים בפורטל ותנועותיהם בו, ביניהם:

גוגל אדסנס:
מדובר בקישורים ממומנים של גוגל, אשר מופיעים באתרים. במסגרת התכנית של גוגל אדסנס, בעל אתר, המציב איזור באתרו לקישורים של גוגל, מקבל חמישים אחוזים מהרווחים של גוגל מאותם קליקים, המתבצעים דרך האתר. מערכת גוגל אדסנס מומלצת באופן מיוחד לאתרי פורטל, זאת מאחר שהיא מהווה קשר ישיר של רווח בין כמות הגולשים לבין הרווחים הכלכליים שיש מהאתר. מערכת גוגל אדסנס מתאימה את הפרסומות בצורה מאוד מדוייקת לתוכן האתר שלכם, וגורמת לכך שהפרסומות יהיו ענייניות, כדי להגדיל את סיכויי הלחיצה על הפרסומות.

באנרים:
קיימות שתי שיטות תשלום בפרסום באנרים:
1.תשלום לפי PPC – תשלום לפי הקלקה על הפרסומות
2.תשלום לפי תקופה – הסדר תשלום חודשי או תקופתי קבוע למפרסם על הורדת תוכנות שבבעלות גוגל.

מקורות הרווח של הקמת פורטלים לא מתבססים רק על הכנסה פסיבית. ישנם פורטלים המאפשרים פרסום של בעלי עסק או ספקי שירותים באמצעות לידים (פניות ישירות). מה זה אומר?

הקמת פורטלים – לידים
ה-LEAD כשמו כן הוא – מוביל. אלה הם פניות ישירות של לקוחות שנעשו דרך טופס כלשהו ליצירת קשר. את הלידים ניתן להשיג בכל מיני דרכים. ישנם פורטלים, המקימים "דפי נחיתה" לפרסום לקוחות, לעומת פורטלים שמציבים טפסי יצירת קשר ברחבי האתר במיקומים נבחרים. לידים מוכרחים להכיל פרטים מינימאליים לרבות שם, מספר טלפון, מיקום, ושדה טקסט חופשי על מנת שיחשבו כלידים תקינים.



השאר פרטים ואחד מנציגינו יצור איתך קשר מיד:

שם

אימייל

טלפון

בנושא

חדשות האתר

מהו קידום אתרים?